Çapa Dental (Merkez)

Maltepe / İstanbul
Telefon (0216) 421 21 20

Çapa Dental (Ege)

Adalet Mahallesi, 2131/11. Sk.
No:3 D:1, 35530
Bayraklı, İzmir
Telefon (0232) 502 12 20

Türkiye'nin En Güvenilir Dental Firması
+90 212 621 51 68 info@capadental.com

Hiçbirimiz Hepimiz Kadar Akıllı Değiliz
-Japon Atasözü-

EKİBİMİZ

Çapa Dental (Merkez)

Serkan YILMAZ

Çapa Dental Genel Müdürü
“Satış, meslek olarak tanımlanırken kurulan cümlelerde en çok “en” kullanılan işlerin başında gelir. En zor, en heyecanlı, en canlı, en sıkıcı, en az ücretli, en önü açık, en çok para kazandıran, en hızlı ilerleme sunan, en etkileşimli gibi. Bu kadar çok “en” kullanılmasının başta gelen nedeni ise elbette satış işinin en önemli paydaşı olan müşteri faktörüdür.”

serkanyilmaz@capadental.com

deneme

Çapa Dental Genel Müdürü

serkan@capadental.com

Anadolu Çapa Dental

E. Caner TUNA

Anadolu Çapa Dental Genel Müdürü
“Pazarlamada ilk adım bir “Pazar Araştırması” yapmaktır. İçinde bulunduğunuz veya girmeyi düşündüğünüz sektörü çok yakından tanımak ve pazarı iyi analiz etmek gerekmektedir. Pazarı bilmeden bir ürün çıkartmak ve yeni bir sektöre girmek, başarılı olamayabilir ve kötü sonuçların gerçekleşmesine neden olabilir.”

canertuna@capadental.com

İpek TUNA

Muhasebe Müdürü
“Bankalar, yeni kuşak dijital pazarlama stratejilerini tasarlarken başlangıç noktası olarak müşterilerin taleplerini göz önünde bulundurmalılar. Günümüz dijital çağında insanlar kendilerini zorlayarak satış yapılmasını kesinlikle ret ediyor ve geleneksel kalıplaşmış kurumsal söylemlere inanmıyorlar. Müşterilerin gerçek istedikleri kişiselleştirilmiş bireysel ihtiyaçlarını karşılayan bankalarla iş yapmaktır.”

ipektuna@capadental.com

Yiğit AKALIN

Satış ve Pazarlama
“Teknolojinin değişim temposu ve yenilenme trendleri her gün daha da hızlanmakta. Dijital dünya kapsamını büyüterek, hayatımızın her evresine bütünüyle entegre olmaktadır. Bununla birlikte tüm alanlarda radikal değişimler ve farklıklar ortaya çıkmaya başlamıştır. Yaşanan büyük değişiklikler, teknolojinin de yükselmesiyle sosyal ve kurumsal hayatın işleyişine büyük farklılıklar getirmiştir.”

yigitakalin@capadental.com

Erdem ÇAĞLAR

Bilgi İşlem ve E-Ticaret Satış Pazarlama Müdürü
“Fiziksel bir mağazaya sahip olan bir işletmenin; müşterileriyle yüz yüze gelme ve ürünlerini doğrudan müşterinin beğenisine sunma gibi bir avantajı olduğu için, güvenilirlik konusunda müşterilerini ikna etmesi gerekmeyebilir. Fakat e-ticarete yeni başlayan bir firmanın, “güvenilirlik” konusunda potansiyel müşterilerini ikna edebilmesi için çaba ve vakit harcaması gerekir.”

erdemcaglar@capadental.com

Ege Çapa Dental

Serdar BAŞEĞMEZ

Ege Çapa Dental Genel Müdürü
“Takım olmak bazen işin bir gereğidir, bazen de başarı için bir zorunluluktur. Elimizin ulaşamadığı yerde, bilgimizin yetmediği alanda ya da yaratıcılığımızın iflas ettiği noktada tamamlanmaktır takım olmak… Herkesin işini yaptığı, sorumluluğunu yerine getirdiği takdirde o kişilerin yaptığı işlerden fazlasını ortaya çıkamaktır. ”

serdarbasegmez@capadental.com

İsmail KAYA

Ege Çapa Dental Satış Müdürü
“Kalite kavramının içeriği belirlenirken, farklı referanslarda değişik tanımlarla karşılaşırız. Bazı referanslarda kalitenin içeriğine ilişkin kimi yanları ön plana çıkaracak biçimde, “kullanıma uygunluk”, “amaca uygunluk”, veya “müşterilerin tatmini”, ya da ”isteklere uygunluk” şeklinde tanımlara rastlarız. ”

ismailkaya@capadental.com

Sahra Özlem ÜNALAN

Ege Çapa Dental Satış Uzmanı
“Ürün ve hizmetlerin kalitesi görev ve sorumluluk üstlenmiş olan herkesi ilgilendiren bir ekip çalışması gerektirir. Nasıl organlarımızdan biri arızalandığı zaman, vücudumuzun sağlıklı işleyişi kesintiye uğruyorsa, aynı durum Kalite Yönetim Sistemi içinde doğru bir ifadedir.”

sahraunalan@capadental.com

Yağmur Çilingir